Over Hielko van der Molen

Hielko van der Molen, inspirator, interim manager en coach in digitale transitie
Hielko van der Molen is een ervaren manager, maar ook trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen. Hij is in 1999 gegrepen door het online virus en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties bij het maken van de transitie naar het digitale landschap.

Sinds de internet bubbel heeft Hielko van der Molen veel organisaties en mensen commercieel laten groeien, geïnspireerd en inzicht gegeven in de impact van technologie op ons dagelijks leven en business model.  In de rol van interim managers stuurt hij de commerciële verandering aan. Daarnaast ontwikkeld en geeft Hielko lezingen, trainingen en workshops over de cultuurverandering die wordt veroorzaakt door veranderend gedrag van consumenten. Hij steekt zelf graag de handen uit de mouwen en werkt  mee in de realisatie om de potentie van het succes te oogsten.

Hielko stel zich op als partner bij de aanpassing van uw bedrijf of instelling tijdens de voortschrijdende technologieontwikkeling. Dit doet hij vanuit de mens, mensen met de juiste focus maken het verschil.

Van huis uit is Hielko een technisch bedrijfswetenschapper en heeft zijn digital ervaring opgedaan zowel aan bureau kant als aan klantzijde.  Als manager heeft hij leiding gegeven aan e-commerce afdelingen bij financiële instellingen en in de hotel-branche. Was verantwoordelijk voor tientallen websites, boekings- en verkoopsystemen, e-mailmarketing en alles wat daarbij komt kijken. Verder is Hielko hoofddocent bij LECTRIC van de Opleiding Online Marketing en de post-HBO opleiding Next Communications en bij Beeckestijn Business School voor Nima a en B. Bij andere opleidingsinstituten treedt Hielko op als gastdocent Online Marketing en Cross Media, bijvoorbeeld bij Nyenrode Business University en de economische faculteit van de VU.

Wil je meer weten over mijn ervaringen?
Check dan ook Hielko zijn Linkedin profiel of kijk naar zijn track record hier.