BOOST je online campagne

Een boost geven aan je marketingcommunicatie campagne? Of er juist een opzetten en weet je niet precies hoe dat moet?
Dat kan, daar kun je veel over leren, maar hoe dan?
Door deel te nemen aan de Cross Media Workshop van Marketing Facilitator verzorgd door Hielko van der Molen.

CROSS MEDIA WORKSHOP

Boek Cross Mediale conceptingGebaseerd op de theorie uit het Basis boek ‘Crossmedia Concepting’ van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman heeft Hielko zijn eigen praktische Cross Media workshop BOOST JE MARKETINGCOMMUNICATIE CAMPAGNE ontwikkeld die hij nu al 3 jaar regelmatig organiseert.  In de workshop wordt de theorie gecombineerd met vragen uit het dagelijkse leven van een marketing- en/of communicatieprofessional:

  • Hoe kies je uit het enorme aanbod van communicatiekanalen de juiste voor deze campagne?
  • Hoe gebruik je die kanalen dan?
  • Waarvoor gebruik je deze kanalen?
  • En hoe brief je een bureau?

Met de groei van het aantal kanalen en devices is het leven van de marketing of communicatie professional er niet overzichtelijker geworden. Deze workshop geeft de deelnemers handvatten voor dergelijke vragen.

PROGRAMMA WORKSHOP

Concreet aan de slag:
9:00 Ontvangst met koffie
9:30 Aftrap workshop met korte kennismaking en even up-to-speed de theorie doornemen hoe pak je een cross mediale campagne aan?
10:30 Aan de slag met uitwerken van de briefing van de real case
12:00 Lunch break
12:30 Verder het campagne proces. Waar moet je nu echt op letten tijdens een dergelijk proces, waar loop je tegen aan?
16:00 Afronden met de lessen die we geleerd hebben.
16:30 Einde workshop
Echte resultaten zijn waar wij voor staan, daarom staat bij deze Cross Media Workshop ook een echte case van de deelnemers centraal. Geen fictie, maar realiteit dus.

Uw docent

Boost je cross media campagneDeze praktische training wordt verzorgt door Hielko van der Molen. Als docent al meer dan 10 jaar betrokken bij Lectric en Beeckestijn Business School op het gebied van Online Marketing, Cross Media en NextCommunications.

Wat weet je na de workshop en neem je mee naar huis?

Na afloop van de workshop weet je hoe je een commercieel succesvolle cross media campagne kunt opzetten. Theorie uit het boek ‘Crossmedia Concepting’ kun je thuis nog nalezen, de ervaring van de echte case neemt niemand je meer af.  En jij, jij bent een volwaardig cross mediale gespreks- en sparringpartner voor directies, bureaus en mediaspecialisten. Kortom je bent klaar om meteen aan de slag te gaan.

OOK JE CAMPAGNE BOOSTEN? NEEM DAN DEEL!

Dat kan in december 2017 in Amersfoort, datum en locatie volgen nog.  De deelnamekosten bedragen €395 per persoon voor de hele dag, waarbij je het boek ‘Crossmedia Concepting’ ook mee naar huis mag nemen.
Aanmelden kan al door een mail te sturen naar workshop@hielko.nl.

Ervaring van oud deelnemers

Enkele recensies van deelnemers aan deze cross media workshop:

Op donderdag 26 maart 2015 heb ik deel genomen aan de Cross Media Workshop.  Een workshop die werd gegeven door Hielko van der Molen, een bevlogen man met veel kennis van zaken. Deze workshop met inbreng van een real-life case was naast leerzaam en verhelderend ook zeer motiverend. Het zette mij meteen aan het denken en mijn handen gingen kriebelen om het zelf in de praktijk toe te passen.”
Aldus Monique Boers, Marketing Coördinator bij Argos Energies

“Deelname aan Cross Media Workshop van Hielko van der Molen heeft mij een ’schat’ aan online kennis gebracht. Ik kijk met name door de enthousiaste trainer met plezier terug op de trainingsdag. Het was door de motiverende en vakkundige manier waarop deze werd gegeven. Ik kan deelname aan deze workshop aan andere aanbevelen.”
Joey Hehamahua, Horecamakelaar,  – taxateur en mede-eigenaar van Klaassen Horecamakelaardij.